varför blir jag inte frisk?!

Hej på er!
Jag är fortfarande sjuk, varför blir jag inte frisk ?! Uschusch.. Jag gick till vårdcentralen igen igår dom stack mig i fingret oså och jag fick hostmedicin, den smakar äckligt! Doktorn blev typ arg på mig hon sa ' ät mat, du ska inte gå ner i vikt mer!' då börja jag gråta ;o (kan inte äta, äter jag då börjar jag gråta) Gud, va livet är svårt ibland.
Menmen.. Jag är hemma med mina två systrar 9 och 6 år gammla :) vi tittar på barnkanalen ;) mamma och pappa åkte in till stan för att handla lite oså och jag fick vara hemma med mina systrar - tråkigt! Jag saknar skolan eller inte skolan , men vännerna ååhh.. snart får jag träffa er - kärlek!  Nu ska jag sluta babbla på.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0