SIDOG

Hej blöggen!
Jag gick upp runt 10 idag och somna typ runt 2 haha, läste min bok skamfläck. Jätte bra bok, men hemskockså alla tjejer borde läsa den! Aja.. Men jag har hjälpt mamma med maten lite :) Nu sitter vi bara pratar osv :) 


Jag, pappa och lillebror gick till polisen idag för att grannen är lite sjuk i huvudet och inte kan prata bra svenska.. Hennes dotter bråkade med min syster och jag gick till henne för att prata om vad som hade hänt mennej, hon hota mig och var jätte nära på att slå mig man bah hallå`?? Vi bor i sverige inte i Irak... Men vi gick till polisen och anmälde henne!!!!   

Aja, ska gå äta mat nu :) bloggar mer sen..


MUUUUUMMMSSSSS !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0