I love you

Pluggade hemma idag hah, orkar verkligen inte gå till skolan :( ! jag som tänkte gå till skolan tills jag går in i vecka 36.. Så blire nog inte, är inte så lätt som jag trodde..
 
Aja.. Jag hade tid hos barnmorskan också, tog massa prover för att dom vill typ se om allt är bra eftersom jag inte går upp i vikt och min mage inte är så stor typ :) tror inte att deär ngt för att jag har alltid haft svårt för att gå upp i vikt, och min mage är väl inte stor för att jag är smal.. :)
 
Men kom hem nyss, va ute med Malin :) drog till ica och köpte lite mums och sen gick vi till älsklings jobb, för att jag var tvungen att få se honom, haha :D love ! 
 
William sparkar som en vilde och han hade hicka nyss haha, så sött ! Ska gå och lägga mig nu, kolla vagnar typ :D måste verkligen köpa en snart, annars får jag panik typ eftersom vi har köpt allt och inte vagnen, haha :D
 
btw, gick in i vecka 27 idag :D !  
Bilden vart inte så bra, menmen ! åhh, va jag längtar efter dig William<3 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

fina magen !

Svar: Tack !
Malin

2012-08-28 @ 17:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0