Vecka 26 imorgon

Jag har fixat mig och ska snart åka till några tjej kompisar med Natasha som är här hos mig :) trodde verkligen inte att jag skulle kunna fixa mig, duscha osv.. eftersom jag var helt slut när jag vakna imorse haha, så stoolllttt nu :D !

 
Omg, imorgon går jag ju in i vecka 26 :D Om 13 veckor är han här haha, och för nästan 6 veckor sen fick jag veta att jag va gravid :) Tiden verkligen bara rinner iväg ibland..   
 
Åhh, min pluttis har hicka ! känns som små regelbundna ryckningar typ och han sparkar som en galning just nu för att en snygging som Natasha pratar med honom :D Det blir bara fler & hårdare sparkar. Men dom gör inte det minsta ont, det känns bara bra! Haha, eftersom han börjat sparka mycket och hårdare så när han inte sparkar, så blir jag jätte orolig :( buh, för den känslan och tankarna som man får då..   
 
btw.. vi bestämde oss för att han ska heta William ! 
Bjuder på en UL bild, vecka 20 :)
  

Kommentarer
Postat av: Ina♥

Aw mysigt :D

Ja, visst. Men han älskar henne grymt och han hatar ju Jennys mamma något enormt och tål inte ens att vara med henne i samma rum. Och hon får ju Marcus att ens tappa intresset att kunna träffa sin dotter med Felicia. Så aa, det är jobbigt dethär för honom och jag förstår honom. Jag kniper käft och får ta smällarna av Felicia för att få träffa min lilla sötnos :) men aa, du behöver inte oroa dig. För du har nog en helt underbar kille! För asså min bror lämnade Felicia och då hade Felicia sagt att hon sagt att hon gjorde abort (faktiskt till mig med) och sen två eller en månad innan Jenny födds får vi alla i familjen reda på det.. Det är hemskt :p

2012-08-19 @ 17:56:38
URL: http://knaset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0