Skolan !

 
Lilla jag åkte till skolan idag med Malin, var verkligen tvungen !  Det kändes som att man missat ett helår, men det hade ju man inte ! s-k-ö-n-t ! Jag fick några uppgifter som jag ska göra, så bara att orka nu och få hjälp med lillen.. 
 
Haha ! När vi åkte buss till skolan, så somna jag och sen går älskling på bussen och jag sov ju, så han satt sig på mina knän och pussade mig haha och jag bara sov, jätte konstigt att jag inte vaknade ! blev jätte rädd och dummaMalin sa inte något till mig...
 
Menmen, kulligt att få träffa andra i skolan också :) ! Jag kom precis hem med minMalin, som nu matar lillskrutt :D Åhh, jag har saknat min bebis jätte mycket ! Första dagen vi varit utan varann haha, han var hemma hos oss med sin faster :) !  tror att hon behöver hjälp nu haha, så
Bjuder på en bild på mig ! Puss & kram :love:

Kommentarer
Postat av: Malin

HAHAHHAHAHAHHA, hur du hoppade till !!! om du skulle vara gravid så skulle du födda, hahahah !!! love uuuuu <3 <3 <3 <3

2012-12-18 @ 16:01:24
Postat av: Anonym

Så fin ! Kan du inte göra ett inlägg om vad för smink du använder ? :)

2012-12-18 @ 19:44:20
Postat av: Linnea

Varför så snygg ? Om jag skulle vara kille så skulle du ha varit min nu, haha :o Super söööt :)

2012-12-20 @ 15:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0