Bästa dagen!

Hej (:

Idag hade man medicin, SO och idrott. När vi hade medicin gick jag och Gabriella till UMO och efter det gick vi till donken eftersom vi icke hade SO, tjockade oss lite sådära..  och när vi hade idrott gick vi till actic och dansade med klassen, efter vi slutade stannade jag med Liisa, Gabriella och Josefin <3 vi gyma och kom hem typ halv 5(?) Har precis ätit lite, pluggade lite psykologi också (Y) Hade en fråga kvar så svarade på den och nu sitter jag här o är inne på fb :)

Bjuder på bilder -

Skolan - medicin lektionen, halva mig som syns (;

Actic


Och hemma nu när jag pluggade (a)

Bild på lilla mig (á) Lekte med inställningar så blev bilden så, haha...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0