Börjar bli lite jobbigt nu

Hejhej ;*

Idag hade man bara matte och svenska, skulle ha psykologi men den där läraren är fortfarande sjuk! Börjar bli lite jobbogt nu, vi har prov snart o så är hon sjuk... På svenska lektionen skulle vi ha muntligt presentation. Jag berättade om min lillebror <3 Josses söta lillasyster som är typ 7 mån gammal var i skolan för att hon berättade om henne hihi, så söööt hon är <3   Men ah, slutade 11:45 och då gick jag ner till busstationen med Madde och Erica. Dom åkte hem och jag åkte till donken för att träffa X och sen gick jag hem :)

Har precis pluggat, blev klar med min sjukdom som jag skulle skriva om :) Känns skönt nu, stolt tjej (a) ! 
Men ska logga in på fb o så nu, puss ;* 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0