Every teardrop is a waterfall

Hellu ;*

Hade medicin, hälsa, psykologi, svenska & engelska. Ouuff jag har så mycket att göra, men jag orkar verkligen inte. Blir så trött på skolan! Det är bara första året och vi har så mycket att göra, sjukt ändå..  Ska sluta klaga nu, heh (a) Har haft det fettis kuligt idag i skolan, skrattade mycket o massa :D Skolmaten var fetta äckligt! Gick till coop med tjejerna och köpte choklad, mums <3 Jag höll på att ramla när en snygg kille gick förbi oss HAHAH, jag ska alltid göra ngt när någon snygging går förbi - alltid.. Pinsamt, han la till mig på fb nu.. haha! 

 Men jag kom hem halv 5 :) har precis ätit, sitter här och skriver till killen nu, haha 

love, puss på er :*  

Jag på bilden ? JAAAAA!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0