SPORTLOV- SKÖNT, PRAKTIK- ?!


På morgonen hade jag hälsa prov, gick hur bra som helst *GULD* och efter det matte prov, svarade på alla frågor (men alla är säkert fel HAHA), hoppas att man får E/G bara så :)  När vi hade hälsa så bjöd våran lärare på massa frukt idag asså före provet och sen när vi hade svenska, sista lektionen och då bjöd den läraren på fika. Mumma ! Weii, nu har man sportlov!  Skönt men ursch, va jag kommer sakna mina tjejor! Vi får träffas sen <3 !!


Kom hem nyss. Ringde till hemtjänsten där jag kommer praktisera vecka 10 men min handledare jobbade inte idag. Jag pratade med någon Eva och hon sa att min handledare skulle ringa mig på måndag! Hahah, hon heter också Malin (a)  Eftersom jag går vård och omsorgsprogrammet
så måste man praktisera inom hemtjänst/äldreboende/sjukhus. Jag är rädd, vågar f*n inte praktisera ha-ha...


Sitter här lyssnar på musik, är inne på fb och dricker världens godaste te, vanilj heh

Aja,  ska inte babbla på mer. Puss på er ;*


 
Trackback
RSS 2.0