Den där blicken du ger mig är gammal för mig

Jag glömmer verkligen att blogga, haha.. Gulligt att folk kollar ändå bloggen när jag inte bloggar :D men försöker att blogga när jag kan, som nu ;)
 
Dom dagarna som jag inte bloggat så - har jag varit med kompisar, badat, solat, festat, SHOPPAT också såklart !!! :) Jag hade många bilder att visa er, men andra datürn dog så bilderna dog också haha.. men jag har iaf några bilder kvar så bjussar på dom ist :)
 
 Några av bilderna tycker jag är verkligen finna :D :love:
 

Och idag vet jag faktiskt inte vad jag ska göra ?.. Jag tror att jag bara ska vara inne och tare lugnt eftersom dom här sista dagarna så, har jag bara varit ute o så :) kanske, kanske.. STÄDA mitt rum....  Men jag lägger ut bilder på shoppingen snart :) Puss på er :love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0