SÄÄÄÄÄNNNGGGG och sommarskolan

Japp, sommarskolan ! 08.30 till 11.30 men igentligen skulle vi slutat 12.30, vi slutade tidigare för att det var typ första dagen *skönt* ingen vill ju vara där igentligen.. :)

När jag kom hem så hade min och min brors säng kommit som madre beställt, www.ana.se (jätte fina och billiga sängar, 30-70% på alla sängar typ) Det är fabriksförsäljning, dom gör sängarna när du beställer dom efter dina val typ haha, sämst på att förklara ! 

ååhh, ska snart fixa HELA mitt rum !!! :D menmen.. Sitter bara här och tråkar :) lyssnar på musik och kollar bloggar :) ciiaaoo!!! :love:


Kommentarer
Postat av: ami

jag vet inte om du fick mitt svar men hoppas på det!
iallafall så är min blogg öppen igen ;)

2012-06-20 @ 16:56:28
URL: http://silverlady.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0