Lilla hjärtat

Åhh gud, älskar att vara mamma ! Njuter så mycket det går, så därför har jag inte tid för bloggen :( Menmen..
 
Hjärtat är så lugn och sover mest :) Han äter bra också. Jag försökte göra allt för att få honom att vilja ta tutten, menmen gick åt skogen ! Så vi har börjat pumpa ut istället och det går bra ! Så han får ersättning och bröst mjölk ! Åhh, imorgon blir han en hel vecka ! Så fort tiden går!
 
Åhh, när han hade ätit så sov han på min mage ! Haha grät typ, så söööttt !! Hans pappa la honom i sängen runt 21 :) Vi ska också gå och lägga oss snart :D Bjuder på en bild :)
 
Lilla hjärtat, va jag älskar dig :love:
 
BTW.. Vi bytte vagnen mot en annan och fick betala några tusen extra, men vad gör det ??... Lillen fortjännar en bra vagn nu när det är vinter oså ! En bugaboo cameleon blev det, den andra som vi köpte var svårt att köra och tung ! Lägger ut bild på den nya vagnen någon dag när jag har tid :)

Kommentarer
Postat av: Tilda & Julia ♥

Nej så gullig han är! ♥
Har du och din pojkvän och William då, en egen lägenhet/ villa tillsammans nu också? ♥ :]
Ååh, så underbart söt William är alltså ♥
kramis ♥

2012-12-01 @ 14:51:36
URL: http://cutepage.blogg.se
Postat av: Anonym

där skulle jag vilja ligga

2012-12-01 @ 15:24:24
Postat av: Linn

Så fin och liten han är, så glad jag blev av att se er i skolan idag, på öppet hus. Så liten och fin familj :) !

2012-12-01 @ 15:32:26
Postat av: Anonym

Åh, gud !!!! dog när jag såg dig, William & Jonte i skolan, sååååå sööta !!!

2012-12-01 @ 15:38:04
Postat av: Sanna

Va roligt att ni kunde komma till skolan på öppet hus. Så fin liten familj, hoppas att ni mår bra :)

2012-12-01 @ 15:45:00
Postat av: Nadja

kan du inte ha frågestund och skriva ett förlossningsberättelse ? :)

2012-12-01 @ 15:47:48
Postat av: Jossi

awwe, den där som han har över sig är liten haha och han syns knappt, så sööötttt ! vill också ha en liten bebis :o

2012-12-01 @ 16:01:08
Postat av: Anonym

bugaboo cameleon är kostar ju mycket, runt 9000 typ :o vem betalade ? :o

2012-12-01 @ 16:13:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0