Snart är du här..

Mitt barn.. 
ingen mer är så efterlängtad 
ingen mer är så älskad 
var dag som går gör min kärlek starkare 
banden mellan oss har växt och gjort oss starka 
att känna dig inom mig är det största jag varit med om 
så mycket känslor 
så många blandade känslor 
kärlek 
oro 
hat
tårar 
glädje 
snart är den trygghet du varit i över 
dom första nio månaderna är snart slut 
du ska få möta dagens ljus 
du ska få möta dom som älskar dig mest och högst 
jag vill höra ditt hjärta slå utanför min kropp 
se dina små ögon titta upp så nyfiket 
vi ska älska dig villkorslöst 
för alltid... 
mitt lilla hjärta, du är så välkommen till oss.. 

Mamma älskar dig såå mycket, William <3 
 

Kommentarer
Postat av: MADDISENJ

mys!!

2012-11-22 @ 17:58:23
URL: http://maddisenj.se
Postat av: Anonym

omg allas fb statusar är typ om dig nu hahaha omg va jag längtar efter att få se bebben :D

Svar: haha, okej :D
Malin

2012-11-22 @ 23:50:18
Postat av: Elina

va stor du var här :) hoppas att du njöt mycket, du kommer sakna magen :)

2012-11-24 @ 21:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0