Stay strong forever

Många undrar om vad som har hänt, messar mig, ringer mig oså och jag orkar verkligen inte svara... men jag läser allsms och tar åt mig.. Tack till alla som finns, ni betyder <3 kommer vara jobbigt att skriva och lite fel, här o där... menmen.....
Igår när jag & älskling vaknade så åt vi frukost och sen fixade vi oss efter det gick vi ut och kollade i affärer, köpte kläder till William och åt ute.. Sen messar hans kompis och frågar om han vill gå på fest och då frågade jag bara vem äre ? han ba Jonas, han undrar om jag vill gå på fest med honom och jag sa inget då... för att jag ville inte och för att jag var orolig och rädd...
 
Då säger han men jag går på festen och kommer till dig runt 01, somna inte... och då sa jag att jag vill hem, för att jag inte mådde bra och han märkte ju att jag inte ville att han skulle på festen, men han gick dit ändå efter han lämnade mig hos Malin... Och min mobil stängde av sig för att jag inte laddat den, jag var så arg, så jag laddade inte den...
 
Efter 3 timmar så ringer han till Malin och frågar om jag är hos henne och vill prata med mig och då pratar vi lite oså och sen när vi lägger på efter någon timme gick jag hem, för att jag mådde verkligen inte bra och ville inte störa Malin.... 
 
 
När jag kom hem så är alla hemma - mamma, pappa, syster och bara stirrar på mig utan att säga något när jag kommer hem... Min stora syster kommer fram till mig och kramar mig och frågar varför min mobil är av stängd... jag sa bara att den stängde av sig bara... och då gick jag till köket för att dricka vatten då säger hon till mig nej vänta gå inte dit och då går jag dit ändå och pappa och hon följer efter mig...
 
 
Mamma är där inne och pratar med någon, när jag kommer in blir hon tyst och gråter... och jag frågade om vad som har hänt ? då hör jag att hon pratar med älsklings mamma... och då känner jag på mig att något har hänt honom... och sätter på min mobil och laddar den och då ser jag att jag har fått många sms och samtal... 
 
 
Jag kollar först några sms som är från älskling och det står - glöm aldrig att jag älskar dig och william. och sen kollar jag två andra sms som jag fått av honom, men det var hans kompisar som hade messat från hans mobil och det stog - jonte och några av hans kompisar har krockad......... 
 
Och då tappa jag mobilen och höll på att ramla... mamma och syster bara grät medans pappa kom och hjälpte mig... jag fick vatten och jag kunde inte ens hålla i glaset för att jag skakades mycket och tappade glaset över mig...
 
 
Då frågade jag mamma lever han då ? och hon svara inte, hon såg bara chockad ut och skadades... då säger min syster - han lever och mamma ger henne blickar... och jag ser dedå sa jag han lever inte....... och pappa sa att vi skulle åka till sjukhuset där dom va och då åkte vi dit...
 
 
Deras kompisar är utanför sjukhuset och en tjej som jag inte känner springer fram till mig och säger - du behöver inte oroa dig, han mår nog bra, han hade bälte och det var jag som messa dig... jag ba kollade på henne och grät.... 
 
Vi går in och går upp till där alla hans familj och kompisars familj är... jontes familj kommer fram till oss och kramar oss och gråter... och jag trodde verkligen att jag skulle falla i hundra bitar och då sa jag till mamma - jag måste sätta mig... och då kommer någon sköterska och ska hjälpa mig typ, vet inte ens varför.... då säger jag till henne - jag behöver inte din hjälp du kan gå och hjälpa dom som behöver hjälp... och hon ba la sin hand på min mage och sa att hon va tvungen att hjälpa mig... så hjälpte hon mig jag kommer inte ens ihåg vad hon gjorde.... 
 
 
Vi är iaf hemma nu och dom ligger på sjukan fortfarande... jonte mår bra sa dom vet inte ens om jag ska tro så eller inte... liksom om han mådde bra då skulle jag ha fått se honom och han skulle fått åka hem....
 
Hoppas bara att han blir bra och får se sitt barn, william ska inte få växa utan honom, han måste bli bra...... :(:(

Snälla åk inte till bil med någon som är full, det kan gå riktigt illa till. Ta hand om era nära och kära, man vet verkligen aldrig vad som kan hända en...
 

Kommentarer
Postat av: Julia Lindblom & Ester Häggfors ❤

Ojdå!!!
Hoppas det löser sig snuttan ❤❤❤❤ finns fall du vill prata ❤
sv; ja verkligen, och jag förstår att du inte pallar. Bara skit i dom, dom har bara inte växt upp än. ❤

2012-11-03 @ 17:36:32
URL: http://sweetpage.blogg.se
Postat av: Anonym

omg stackarn :(

2012-11-03 @ 17:51:02
Postat av: Linnea

Wow, Starkt av dig att orka skriva! Jag hoppas verkligen att han blir bättre snart! Stay strong! <3

2012-11-03 @ 18:13:40
URL: http://lagerstedts.devote.se
Postat av: Anonym

hahahhahaha woho

2012-11-03 @ 18:16:16
Postat av: Anonym

Du är stark Malin. Han kommer bli bra och se sitt barn, oroa dig inte.

2012-11-03 @ 18:23:46
Postat av: <3<3<3<3<3<3

ÅHH VAD JAG TYCKER SYND OM DIG DET VERKAR SOM ALLTING GÅR FEL JUST NU. JAG HÅLLER TUMMARNA FÖR DIG OM JONTE<3 NÄR ALLA MÅR BÄTTRE KAN DU INTE LÄGGA UT EN FIN BILD MED JONTE WILLIAM (MAGEN)OCH DIG. KRAM OKÄND

2012-11-03 @ 19:27:16
Postat av: Linnea

åhh gud :( va hemskt :( hoppas att du och bebben mår bra, han kommer se bebben ! tänk inte så, din pojke i magen känner det och då blir han orolig, inte bra för honom :(

2012-11-03 @ 20:04:11
Postat av: Malin

gumman svara när jag ringer :(

2012-11-03 @ 21:04:44
Postat av: Anonym

hahah varför kunde du inte bara säga till honom att han inte ska til festen och ladda din mobil och prata med honom som en vanlig flickvän..... rätt åt dig att du går genom allt det här hahah tycker bara synd om jonte och william

2012-11-04 @ 14:42:51
Postat av: Linda

nägud :o fick tårar i ögonen :( du är stark malin, fortsätt så.

2012-11-04 @ 15:37:20
Postat av: Anonym

Va stark !

Svar: försöker
Malin

2012-11-08 @ 17:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0