Välkommen hem

Vi fick åka hem idag och nu är vi hemma. Lillskrutt ligger i sin pappas famn och sover söött <3  Typ nästan alla är här hemma hos mig, familj & släkt för att få se William oså och han sover, haha!  
 
Han mår bra och är en jättesnäll bebis som sover mest :) Vi skulle åka hem igår, men lillen bestämde sig för att  jag inte skulle amma honom så, barnmorskan gav honom ersättning och visade mig hur jag skulle göra med ALLT och sen fick jag visa henne om jag lärt mig och det gick bra :)  
 
Jag orkar inte sitta här längre, har såå ont :( kan knappt sitta, röra på mig och har typ alltid gråten i halsen! haha... bjuder på två bilder på hjärtat och tack till alla fina kommentarer :love: 
 
På väg hem från BB, den där röda pricken fick han för att deinte gick så bra när han skulle ut,men den kommer att försvinna.
Mamma, älskar dig :love:

Kommentarer
Postat av: Anonym

omg, så jävla sööötttt !!!

2012-11-25 @ 14:00:39
Postat av: Linn

åhhh gud, så avis ! vill också ha en lite bebis så fin som William. haha, han ser ut som en docka ju :)

2012-11-25 @ 14:55:03
Postat av: Carro

åhhh, gås hud! så fin han är :)

2012-11-25 @ 18:58:17
Postat av: Anonym

så sööttt

2012-11-25 @ 19:34:35
Postat av: Linnea

guuud, så fin han är! du måste vara överlycklig ju :)

2012-11-26 @ 14:18:04
Postat av: Anonym

nu vet vi att du är trång också din lilla ****

2012-11-29 @ 13:23:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0