VECKA 37

2 veckor kvar nu och jag känner mig så tung, svag, nervös och vet inte vad jag ska ta mig till??.. Så trött på att alltid sova gråtandes och vakna då och då med äckliga drömmar.. Orkar verkligen inte, vill att dom här 2 veckorna ska bara rinna iväg som rinnande vatten.. vill att mitt barn ska få hinna se sin pappa och växa med honom i sitt liv...
 
Du kommer få världens bästa mormor, morfar, farmor, farfar och jag kommer göra allt för att du ska vara den gladaste och lyckligaste bebisen i världen !! Mamma, älskar dig :love:

Kommentarer
Postat av: Malin

älskling allt kommer gå så bra med william!! jag finns vid eran sida precis hela tiden, kommer aldrig lämna eran sida!! <3

Svar: älskar dig malin <3
Malin

2012-11-05 @ 21:03:51
Postat av: Anonym

tuttar

Svar: lol..
Malin

2012-11-06 @ 10:11:30
Postat av: Anonym

Va fin liten mysig mage du har, all lycka till er. va stark !

Svar: Tack så mycket
Malin

2012-11-06 @ 10:20:51
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Det kommer gå fort nu:) Förstår att du är nervös och så.

2012-11-06 @ 13:45:48
URL: http://patriciac.blogg.se
Postat av: Madeleine Jonsson

tack så mycket tjejen :) oj så fin magen är, börjar bli riktigt stor, spännande!

spana gärna in tävlingen på min blogg där du kan vinna ett snyggt halsband, du hittar tävlingen här: http://maddisenj.se/2012/november/tavling.html

ursäkta om du ej gillar sånna här kommentarer!

2012-11-08 @ 13:04:38
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0