Din sis

Hej :)
 
Malins syster här!  Hon logga in här för att göra ett inlägg men, hon somna :( William verkar inte vara snäll mot sin mamma, han vill ut.. haha :) Vet inte ens vad jag ska skriva, suger på att blogga.. Men ah...
 
Jag är äldre än Malin, jag är 94a och hon är 95a :) kan säga er att jag och hon bråkade väldigt mycket innan jag fick veta att hon var gravid. Allt förändrades då och jag fick veta efter alla andra i familjen eftersom att jag inte var hemma i Sverige. Kärleken mellan oss växte då och växer fortfarande haha, hon är en fin liten ängel som är sjukt stark och gåttgenom väldigt mycket ! Jag skulle aldrig klara av något sånt nu. det är inte lätt men, alla vi i familjen och släkten, hennes kompisar och folk som inte känner henne finns där för henne så ja, allt kommer gå fint :) 
 
Vi alla längtar efter lillskrutt nå enormt men, ingen som Malin ! Hon går alltid runt och kollar på hans kläder, hans leksaker, barnvagn ja allt vi köpt, sött :) !!! Hon kommer bli en underbar mamma till lilleWilliam :) Nu ropa hon så måste gå men, bjuder på en bild på oss :)
 
Ta hand om alla/allt ni har, nära & kära, man vet aldrig vad som kan hända en.
 
Syskonkärlek <3 Jag som syns mest ;)
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

va söta ni är, liknar varann mycket också :)

Svar: tack ah vet, många som sagt denu :)
Malin

2012-10-17 @ 00:01:59
Postat av: Malin

nämen, nu kommer jonte inte bli glad.. haha, ni är sjukt söta :) älskar er <3

Svar: han får skylla sig själv :) du är söt, vi älskar dig med <3
Malin

2012-10-17 @ 00:05:58
Postat av: Lillablå♥

Jadå :)

2012-10-17 @ 06:33:17
URL: http://knaset.blogg.se
Postat av: isabellasphotographing

sv: samma här :)
kram

2012-10-18 @ 10:39:56
URL: http://isabellasphotographing.blogg.se
Postat av: Julia & Ester♥

Va bra! ♥
Ååh, jag längtar tills du lägger upp en bild på den lilla söta William när du fött han!! ♥♥
Eller ja, hoppas du lägger upp en bild! :)

2012-10-18 @ 15:33:56
URL: http://sweetpage.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0