Stay strong forever

Inlägg om att kunna skydda sig, kunna fråga om hjälp, kunna säga nej osv ! 
 
Jag kan erkänna..

Jag trodde inte att man kunde bli gravid så lätt som de visade sig.. jag va ju tsm med jonte i ett 1 år.. Jag har aldrig haft p-pilller eller nått sånt så vi körde med kondom.. 
 
Jag var riktigt rädd för att bli gravid så därför var jag väldigt noga med att vi skulle ha kondom! men efterhand blir de väldigt jobbigt varje gång man ska ha sex.. speciellt när man vatt tsm så länge.. så vi testade utan några gg.. o jag blev aldrig gravid... då ändrades mina tankar lite o tänkte.. de är kanske inte så himla lätt att bli gravid som dom flesta säger..

Sen har jag haft nära vänner som försökt få barn med deras respektive.. men de har tagit VÄLIGT lång tid innan de funkat.. fast man vet någon stans att de räcker med en gång sen kan man bli gravid.. så ändrar sig ändå tankarna och man tänker.. äsh, så enkelt är de kanske inte .. och han kommer ju inte i mig? osv...

Det kvittar vad jag säger till alla er som läser.. men de är faktiskt väldigt enkelt..de räcker med en gång.. jag får ett sms eller mail om dagen med en ny ung tjej som säger att hon är gravid.. självklart nämner jag inga namn! men det chokar mig att det visar sig bli mer och mer unga tjejer som blir gravida..har jag smällt bubblan nu eller haha :P? känns så! men jag har alltid varit den jag är och jag är stark.. och inte velat vara som alla andra.. jag är envis osv.. men ingen ska behöva gå och känna att man inte vet hur man ska göra.. att man inte kan snacka med någon osv.. och må as dåligt..

Självklart finns jag då för er även fast jag inte brukar svara när ni messar/skickar mail.. o jag lovar er jag nämner verkligen inga namn .. för jag vet hur de läcker bland detta folket! för de hände mig  .. så därför säger ja de.. lita på mig , sitt inte o ha ångest osv.. o ni som inte e gravida.. ha skydd på något sätt för de e så himla enkelt, så slipper ni bli gravida när ni är unga ;)
 
Bild på mig med en liten mage :)
 

Kommentarer
Postat av: hon som du pratat med idag

åhh malin, jag förstår dig så mycket och du förstår säkert mig också.. även fast vi inte kännt varann länge.

du är en underbar fin tjej, förstår inte hur folk kan vara dumma mot mig. du är så snäll.. och finns för alla där alltid till&med när du själv inte har detså bra. du är värd guld. ta hand om dig och magen, snart är han här :)

Svar: Så söt du är, gumman :) Tack, dsm :)
Malin

2012-10-12 @ 21:17:35
Postat av: isabellasphotographing

sv: tack så mycket!
jag kollar på tv, du? :)
kram

2012-10-12 @ 21:48:46
URL: http://isabellasphotographing.blogg.se
Postat av: Lillablå♥

Yepp det är hon verkligen :D hehe aa! :)

2012-10-13 @ 10:59:50
URL: http://knaset.blogg.se
Postat av: MADDISENJ

Jadu det går undan med magen. När är det dags?

2012-10-13 @ 14:20:01
URL: http://maddisenj.se
Postat av: Julia & Ester

Nejdå!
Du behöver inte vara nervös. ♥
Det kommer gå fint söta du! ^^ ♥
Lita bara på dig själv.♥

2012-10-13 @ 16:44:53
URL: http://sweetpage.blogg.se
Postat av: ▲ ALEXIA - P H O T O G R A P H Y

jätte fin blogg verkligen

2012-10-14 @ 17:46:36
URL: http://nattstad.se/alexiaholgersson
Postat av: It's just moi!

<3

2012-10-14 @ 19:59:56
URL: http://ilromanista.se/
Postat av: isabellasphotographing

sv: okej (:
kram

2012-10-14 @ 20:49:11
URL: http://isabellasphotographing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0