you are fat

Ligger i sängen med tjocka magen och tjockar mig, haha :) har börjat äta så mycket, men ändå så går jag inte upp i vikt ?!..  har bara städat mitt rum idag, för att vi ska snart ta fram alla Williams saker så var tvungen att fixa mer plats osv :) väntar på att älskling ska komma hem, han sa att han har ngt till mig haha, så nyfiken :D 
 
Lillen älskar verkligen när jag ligger ner haha, sparkar som en vilde och har hicka nu, sååå sööttt !  
bjuder på en bild som jag tog nyss :)
Älskar dig, William<3
 

Kommentarer
Postat av: Julia Lindblom & Ester Häggfors ♥

svar; bra! <3
Är du och Jonte tillsammans igen? :) <3

2012-09-30 @ 09:10:09
URL: http://sweetpage.blogg.se
Postat av: MADDISENJ

tack tjejen. vilken fin och mysig mage du har

2012-09-30 @ 13:10:43
URL: http://maddisenj.se
Postat av: Amanda

hahaha, rubriken ?! du är ju gravid, gumms <3

ska slå till din mage, han sparkar ju inte i skolan :( !

Svar: sant ju. haha..
ajaj.. han blir rädd för er... <3
Malin

2012-09-30 @ 15:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0