Killar

ORD OCH UTTRYCK I KILLARS KONTAKTANNONSER     VAD DET EGENTLIGEN BETYDER
Andlig Med i en religiös sekt
Feminist Desperat. För det där skrev jag bara för att få banka bäver med fler tjejer.
Gammeldags Endast missionären och med släkta lampor
Har barnasinnet kvar Har aldrig blivit vuxen
Kelig Desperat, vrålkåt och kräver sex direkt
Kramgo Fet med ballongmage. Ser ut som björnen Baloo.
Kräsen Jag är ironisk
Reser så ofta jag kan Är desperat och vill bjuda dig så att jag ska få ligga med dig
Rolig Barnslig och/eller dryg
Tar gärna ett glas rött till middagen Är desperat och vill gärna bjuda kvinnor på alkohol så de blir fulla och villiga
Vältränad Träningsnarkoman och/eller anorektisk
Vänner har jag många av Så det blir många barrundor med grabbgänget och sen kommer jag hem aspackad och kräver sex
Öppen för nya intryck Desperat och redo att lyda minsta vink

Kommentarer
Postat av: MATILDAS

Sv: Hihi :D

2012-02-26 @ 19:17:18
URL: http://matildays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0