Nationella idag, drömde jag om det ?!?!?

Hellu :)

Sov inte så bra, vaknade hela tiden typ Bara för att jag trodde att vi skulle ha nationella idag haha, tror typ att jag drömt om att vi skulle ha nationella idag.. När jag sa till alla att vi ska ha nationella idag alla ba ''nej, vi ska ha det i maj'' haha...

Men hade svenska, samsam och två matte lektioner efter varann på morgonen ?! Jag gjorde inte ngt på lektionerna idag haha, jätte trött !! Vi slutade 3 och då flög jag hem typ hah, ville bara hem typ :D 

Lyssnar på musik och pratade nyss med Linn, hon hade fött kl 01:40. Åhh, hennes son är jätte fin <3  
Ojoj, nu ringer någon och någon messa. Idag är man lite populär haha,  nädå.. puuuusss ;*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0