i love my life

Gick upp runt 8 av att jag hade ont i ryggen :( och kunde inte somna om, så satte på tv.n och kollade på tv bara tills mamma vakna :) åt frukost med henne och åkte till stan för att kolla barnvagn och kläder :) 
 
Inte så lätt att välja barnvagn som jag trodde, så blev inge banrvagn, men hittade inte mycket kläder heller eftersom nästan alla afärrer har typ fortfarande sommar/rea kläderna framme haha, så blev bara I <3 mum and dad kläder  :) 
 Åhh, bilderna som jag tog igår råka jag ta bort, vet inte ens hur..
så bjuder på en bild som jag tog nu haha, sne mage igen !
Undra vad deär, huvud ? Rumpa? Ben ? love <3
----
Haha, han sparkade mycket när jag la den där nallen som låter på min mage och om man sätter på den när han  är här med oss sen då kommer han känna igen ljudet  :D  
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: F O T O S B

ha en bra kväll!
skulle vara kul om du kunde kommentera mitt senaste inlägg! behöver lite inspiration till min nya höstdesign! :) tacksammm!

2012-08-18 @ 21:40:37
URL: http://fotosb.blogg.se
Postat av: Ina♥

Hehe, jag hade tänkt köpa sådana strumpor till Jenny oxå förut :D sjukt söta!

Asså, hon har ju varit här. Men min bror vart lurad och han är i chocktillstånd så han vet inte.. Asså han har ny flickvän som är emot dethär så Marcus (min bror) har det tyvärr väldigt jobbigt just nu :p men han kommer nog hjälpa till med Jenny tillslut :)

2012-08-18 @ 22:19:01
URL: http://knaset.blogg.se
Postat av: Anonym

åhh, såg dig igår med din mamma och du är så fin! din mage passar dig så mycket :D

Svar: Va glad jag blir, tack så mycket :) !
Malin

2012-08-19 @ 13:15:46
Postat av: Sanna som går samsam :D

myspys bild vars har du köpt dina jeans, dom ser ut att vara sköna ! lycka till och du kommer bli en superduper bra mamma till lillpojken :D längtar redan efter att få se honom :D <3

Svar: Hahah, Sanna :D dom är köptafrån gina, dom heter typ lisa superstretch jeans! As sköna faktiskt, känns som att man har typ leggings på sig, haha :D gulliplutt, tack :D <3
Malin

2012-08-19 @ 13:18:09
Postat av: Ina♥

Japp :D sjukt söta!

Nääe, hon börjar acceptera att min bror då är pappa. Men min bror är helt förstörd. Han vet inte vad han ska göra. Alla pressar honom hela tin och försöker ta beslut för han och han känner att går han till sin dotter, förlorar han sin tjej som han älskar mer än något annat i denna värld.. Och går han till sin tjej riskerar han att Jenny inte har någon lust att träffas och inte vill vara andrahandsvalet :/ jobbigt läge att skaffa barn som ung asso..

2012-08-19 @ 17:07:48
URL: http://knaset.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0