Bugaboo cameleon, öppethus, bebis

Här är bilden på vagnen ! Vi köpte svart för att dom sa att den är bättre i vintern än ljusa färger, så kommer sen byta till nå ljusare färg ! Det bästa med vagnen är att man kan ha olika färger och den är såååå fin :D :D Såååå n-ö-j-d !!! 
Idag gick jag, lillskrutt och älskling till skolan en liten stund, öppethus ! Alla typ hoppade på oss och lillskrutt fick någon ryck och grät länge, så vi var tvugna att gå hem och jag kunde inte ens stå på mina ben, sååå ont.. lillskrutt har varit gnällig idag, tror att han har ont i magen :( Stackarn, gör så ont i mitt hjärta när han gråter :( Menmen, han sover nu, så vi får se hur det blir när han vaknar :)
 
Tog bild nu när han sov haha, så blond som jag är så glömde jag ha ljudlös på, så han fick ryck typ så bilden blev lite suddigt! Söööt liten bebbe ändå, kan inte förklara med ord hur mycket jag älskar honom, blir varm i kroppen av att bara se hans kläder oså :love: :love:

Kommentarer
Postat av: Anonym

Va fin vagn och fin bebis har du fått :)

2012-12-02 @ 14:21:08
Postat av: Anonym

gud, vad han liknar er så mycket, sjukt :o

2012-12-03 @ 21:24:51
Postat av: Anonym

Söttinutti :)

2012-12-07 @ 10:00:30
Postat av: Julia & Tilda ♥

Såååå söt han äääääääär dööööööör hääääääär ♥
Du ska vara riktigt glad, du har fått en skitsöt bebiiis♥

2012-12-08 @ 14:02:45
URL: http://cutepage.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0