Full of love

Älskling gick till sina kompisar nu och plutten sover :) Gav honom ersättning och han somna, så la honom i  sängen nyss :) Allt går jätte bra för oss :) ! Han är jätte snäll bebbe som bara gråter/gnäller när han är hungrig och har ont någonstans :)
 
Vi har varit ute bara 2 gånger haha, snöar ju hela tiden ! Första gången gick vi till BVC och kollade allt med plutten och pratade om hur allt gick osv efter det köpte vi godis :) Då grät han mycket :( ! Var tvungen att hålla i honom hela vägen hem under min jacka haha, och han somna då - äntligen tänkte man då !  Andra gången var när vi var på öppet hus, men då var vi mest inne haha, och då grät han också.. :) Han är mer lugn när han är inne :)
 
Nu ska jag gå och lägga mig bredvid pluttis :) Någon kan gärna messa, ringa mig och komma hit ! 
 
Du gör mig så glad, älskar dig nå enormt :love:

Kommentarer
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

sv: tack snälla:)

2012-12-14 @ 20:58:39
URL: http://patriciac.blogg.se
Postat av: Gabriella

Gud vad söt!

2012-12-14 @ 22:50:59
URL: http://mongooos.devote.se
Postat av: Mikaela

Är du månadens blogg?
Kommentera mitt senaste inlägg och tävla om
EN HEL MÅNADS
gratis länkning!

2012-12-15 @ 01:27:33
URL: http://mikaelaellinorlarsson.blogg.se
Postat av: Anonym

dööör här , så fin han är :) !!!!

2012-12-15 @ 19:24:50
Postat av: Anonym

OMG TROR ATT JAG DÖÖÖÖÖRRRRRRRR !!!!!!!!!! VÄNTADE PÅ BUSSEN IDAG OSÅ KOM DU MED WILLIAM !!! DOG NÄR DU TOG UPP HONOMFRÅN VAGNEN FÖR ATT HAN GRÄT !!!! VILLE SÄGA HEJ, MEN VÅGADE INTE :(

2012-12-16 @ 21:52:52
Postat av: Anonym

vem är barnets pappa ? han som våldtog dig eller jonte ? hahaha !!!

2012-12-17 @ 15:54:50
Postat av: Anonym

Lillhjärtat, sååå fin han är !

2012-12-18 @ 14:42:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0