Café hörnan

Hellu :)

Idag hade man bara matte 08:50 till 09:50 och sen avre bara att vänta på att kl skulle bli 11:00 satt man kunde göra omprov haha! Jag, Erica, Madde och Gabbi hade omprov. Vi satt och fuskade, men läraren såg inte (a) (y) 
Efter omprovet så gick vi ner och åt lite mat och sen gick vi till café hörnan och fikade :) Så mysigt! Asså det var 3 män som kollade på oss jätte mycket haha, vi blev rädda och sen när vi skulle gå då kollar dom på oss ler.. Blev f*n jätte rädd, äckel...

Och juste.. Idag på morgonen så åkte jag buss med min lillasyster till hennes skola och när hon gick av så kommer en annan buss & krockar med den bussen som jag åkte med. Fönstret gick sönder och sen funkade inte bussen haha..   Älska-blinda-buss-chaufförer !!

Kom hem nyss, så sitter bara här och tråkar :p puss ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0