SOMMARLOV

HAR SOMMARLOV NU :D !!!!! superduper skönt kan jag säga er :D 

Började kl 9 :) Några elever sjöng och rektorn pratade osv efter det gick vi upp till programmet och fika o så :) Efter det fick vi samlas för att en lärare, som verkligen tyckt att hon har varit bra och hjälpt än mycket skulle sluta :( Gahd, vad alla grät o så :(

Vi fick prata med henne själv, hon sa till mig ''du är en duktig och underbar tjej, våga visa dig mer, så kommer gå långt'' Tog ju slut på  ord då ?! Jag kramade henne och sen ba började jag gråta fick bara ut ''jag kommer sa..k..na d..ig'' Jag och några tjej kompisar gick till lärar-rummet och kramade henne igen haha, kände hur jag ville gråta igen ! men grät inte :)

Åt lunch med klassen och va lite med varann sen efter det åkte alla hem typ :)

Tog inga bilder, tog Emmas bild :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0