1 maj

Redan 1 maj, vad händer med tiden egentligen ?!

Har nationella muntliga delen imorrn och jag har inte pluggat, tänker prata med läraren om att jag typ inte vill så får jag se vad hon säger.. :)





Pratade med en tjej på fb. jag frågade henne om hur hon mår osv, då svarar hon att hon mår sådär, frågade henne varför ? då svarar hon att hon inte vill prata om de... 

Vad tror hon att jag känner nu ?.. Jag tror att jag har gjort ngt nu, så jävla orolig nu..  frågade henne om jag gjort ngt då svarar hon inte.. hatar sånt.......  


Måste sluta att bry mig så mycket om folk som inte bryr sig om mig.. fuck er !!!!  

Kommentarer
Postat av: MATILDAS

tack så mycket!:)

2012-05-06 @ 15:12:27
URL: http://matildays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0