Kom till mig

Helluu :)

Jag är sjuk :( Jag blir alltid sjuk när det är sommar, sjukt ! Menmen, skolan idag 08:50 till 11:00 typ :) Orkade inte stanna kvar och jag mådde inte så bra, så fick gå hem :)  Gick förbi h&m en snabbis också köpte två fina ringar för 20 kr :D

Haha, det kom en ung kille typ 20-24 till oss nyss han skulle kolla ngt här hemma :) Han var så jävla snygg, jag dog ju ! Mitt hjärta flög ut ! Jag blev helt tyst, jag ba ''ah'' ''jo'' ''okej'' bara för att inte råka säga ngt annat haha, när han gick han ba ''hejdå, hare gött'' Jag ba tänkte ''nej men hörru, du kan stanna lite till''

Haha, sjuk jag e :D Berättade för en kompis hon ba ''vart du kär '' haha om jag vart :D Undra när jag kommer få träffa honom igen sen :( haha nejdå... aja, sitter här och försöker plugga men det går inte så bra :) Haha, måste gå o dricka vatten, hela jag blev jätte konstigt nu :) aja , puuuss :)

Mums ;*
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0