Vecka 38

Omg, kan inte fatta att vi kommer få se dig om en vecka !! Var hos min BM idag med älskling och vi kollade allt som alltid :) Allt såg fint ut :) ! Vi pratade mycket om förlossningen, hur allt kommer gå till när jag är där, vilka som kommer vara med, vad dom kommer göra om det händer si o så osv :)
 
Hon kollade sin schema och frågade om vi skulle boka en tid till och att den 22 och 23e kl 17 till kl 03 typ skulle hon jobba på karolinska så hoppas med hela hjärtat att hon kan få va med när jag föder då och att jag föder mellan 22, 23 och mellan dom tiderna, skulle kännas jätte bra!
 
För att jag gått till henne dom här 9 månaderna :) Vi bokade en tid den 22 kl 15:00 :) Hon skrattade och sa att hon trodde att jag skulle få åka in den dan så som det ser ut nu haha, så vi får se :) jag tror ju på henne, jag kommer säkert föda då :D 
 
Jag känner mig inte så jätte nervös nu haha, längtan tar all plats typ :D och för att min BM sa att hon skulle jobba där dom dagarna, men jag kommer säkert bli nervös när jag väl ligger där  :) 
 
 
Bjuder på en bild som jag tog nu :) ! Stor mage :D ska mysa med den nu, kommer ju sakna den sen :love: 

Kommentarer
Postat av: Madeleine Jonsson

gud så spännande, det närmar sig nu :D

2012-11-17 @ 12:13:24
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Anonym

va fin liten mysig mage, tycker inte att den är så stor :)

Svar: haha okej, då vet jag vad du tycker och tack :)
Malin

2012-11-17 @ 12:30:18
Postat av: Julia & Tilda ♥

Ååh nu börjar den bli stor ♥
Du klarar det, kram ♥

2012-11-18 @ 13:16:48
URL: http://cutepage.blogg.se
Postat av: Anonym

vad är det för ring du har ? :o

Svar: En vanligbara ? :)
Malin

2012-11-18 @ 19:14:03
Postat av: Anonym

ser ut som en förlovningsring, därför undrade jag :)

Svar: haha okej, nej !
Malin

2012-11-21 @ 20:10:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0