VECKA 39

Om tre dagar är du här, längtar ihjäl mig. dom här tre dagarna känns som tre år ! har fått jättejobbiga sammandragningar (kan ses som livmoderns träningsprogram innan förlossningen typ) gör jätteont, dom går & kommer :( känner mig sååå svullen, fingrarna är värst.. haha, falukorvar typ som älskling säger... Snällt eller ?? :) 
 
mamma & pappa älskar dig :love: 
 
2012-11-21 : Han sparkar inte eller rör sig inte :o blir jätte orolig !!! Ringde till min BM och fick tid nu kl 8, så ska dit snart. hoppas att det inte är något.. då dööör jag verkligen... tänk att man bär på någon i 9 månader så ba, händer det något bebben... usch... lilleWilliam <3
 
BTW, Jag var hos min BM och hon lyssnade på bebbens hjärta oså och allt var fint, haha, så jävla orolig jag var asså.. När hon skulle kolla jag ba - vänta lite, måste andas.. haha ! Hon sa att när bebben blir sådär stor, så har dom inte så mycket plats i magen eftersom dom tar all plats som redan finns och då kan dom inte röra sig mycket och sparka. Får se min bebis om 1 dag, om vi inte räknar den här dagen med då :D :LOVE: 

Kommentarer
Postat av: Madde

men gumman, han har blivit stor och har inte plats i magen ju. oroa dig inte, allt kommer gå bra ! älskar dig <3 <3 <3 3

Svar: precis så sa bm också, haha. loveu <3 <3 <3
Malin

2012-11-21 @ 20:16:22
Postat av: Anonym

omg, snart äre dax. hur mår du ??? :D

Svar: mår inte så bra, jätte ont i kroppen. glad ändå över lillen :D
Malin

2012-11-22 @ 14:59:56
Postat av: Julia & Tilda ♥

Ååååååååhhh!!!♥
Har William kommit än? ♥♥♥ <3

2012-11-22 @ 15:50:09
URL: http://cutepage.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0