Vecka 33

Jag har verkligen inte tid för bloggen längre, pluggar som bara den och försöker hinna med allt och jag har börjat plugga hemma nu, för att jag orkar inte sitta i skolan längre med den här magen.
 
Jag är nu i vecka 33, inte så mycket kvar nu 6 veckor, snart 5 :) längtar så mycket efter att få hålla i min plutt !!! Hans pappa är ju inte här :( han kommer hem den 22a november kl 20 typ och den 23e ska jag föda om allt går som det ska. Vill verkligen föda 23e på dagen så Jonte är här  <3 blä, saknar honom sjukt mycket :( :( 
 
aja men, ligger i sängen pluggar och äter glass haha, känner mig som en 6 åring :) men ska duscha och fixa ngt att äta är hur hungrig som helst :) måste på toa också *IGEN* Plutten ska alltid spark på kisseblåsan, haha :)
 
Bjuder på en bild på mig, ser drogad ut..   Puss & kram på er !
 

Kommentarer
Postat av: patriciac.blogg.se

Har du inte tagit magbilder och så så man kan få se skillnaden?:)

2012-10-09 @ 23:01:38
URL: http://patriciac.blogg.se
Postat av: Lillablå♥

Det är hon verkligen :)

2012-10-10 @ 06:32:40
URL: http://knaset.blogg.se
Postat av: Julia Lindblom & Ester Häggfors ♥

Nej jag är inte söt på den bilden :P
Du är söt på den bilden du har laddat upp i detta inlägget ju! <3

2012-10-10 @ 17:44:11
URL: http://sweetpage.blogg.se
Postat av: Dinmalin

älskar dig <3

Svar: loveu <3
Malin

2012-10-10 @ 20:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0