World contraception day

Va på world contraception day med programmet idag :) Jätte roligt, aldrig skrattat så mycket och William sparka som alltid på kisseblåsan haha, ville bara springa till toan ibland men våga inte :( haha :)
 
Jag träffade några tjejer som skrev till mig på fb också, jätte gulliga tjejer :) ! Haha, dom kände till & med på min mage under tröjan när William sparkade och man kunde se när han flyttade på sig och dom blev jätte glada haha, ''gud, va sjukt'' och skrattade :D :D Bästa dagen på länge typ :)
 
Nu ska jag bara sån tjej , haha !! Jag fick släng kyss av snyggingen Martin björk, såg Ison och tog bild på honom med kompisar och kramade honom ;)  Han ba, äru gravid?! jag ba nej, godismage vettu och skrattade. han ba, får man lägga handen på godismagen? jag ba ah, klart man får :D aw, och när vi gick han ba, ta hand om dig !!! haha, jätte glad :D !!! 
  

Äskling är här :) stackarn haha, jag pratar bara om Martin & Ison :D Han slänger ut mig snart.. Nejdå :) Jag tänkte börja blogga nu och kommer lägga ut bilder på magen o så, måste bara orka ta bilder :) 

Kommentarer
Postat av: Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Låter som en bra dag:)

2012-09-26 @ 23:04:36
URL: http://patriciac.blogg.se
Postat av: MADDISENJ

lät som en grym dag ju :D

2012-09-27 @ 14:18:04
URL: http://maddisenj.se
Postat av: Anonym

SÅ fin du är :)

Svar: Tackar :)
Malin

2012-09-27 @ 17:31:48
Postat av: isabellasphotographing

sv. härligt, samma här :)
kram

2012-09-27 @ 18:04:42
URL: http://isabellasphotographing.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0