yeah!

Hej!

Tisdag - Jag gick till skolan, fick faddrar som var vård och omsorgs 3: or, dem visade oss runt i skolan osv och dem var jätte trevliga och snälla tycker/tyckte jag! Efter dom visade oss runt, så fikade vi (halva bananer och äppelbitar) HAHA!!!

Igår - Stadsvandring med vård och omsorgs 2:or, tråkigaste på länge! Efter stadsvandringen fick vi glas av läraren och sen slutade vi.

Idag - Ja, idag började vi gå efter schemat, rätt kul faktiskt :)  på morgonen hade vi svenska - vi fick skriva om oss till läraren. Engelska - vi fick typ svara på lite frågor bara. Matte - negativa tal och bråk typ. Vård och omsorg - vi fick pärm, bok, sen fick vi svara på några frågor och efter fick vi sluta (14). 

Och nu - Ja, här sitter jag och är inne på fb, skriver till några  osv. Jag är själv hemma med mina två systrar så gjorde pankakor till dem och nu tittar dem på barnkanalen :) Senare ikväll ska jag typ titta/läsa lite i vård boken jag fick av läraren och sen ska jag plugga matte. OCH JAG MÅSTE SÄGA ATT MIN KLASS ÄR GRYM! ALLA ÄR SÅ SNÄLLA!!! jAG KOMMER TRIVAS SUPERDUPER BRA DEM HÄR TRE ÅREN, HEJA VO11!
Puss på er :*  




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0