DO YOU KNOW THAT ?

1. Jag är en väldigt känslig person.
2. Jag har svårt för att släppa taget om personer.
3. Jag dricker inte mjölk. usch...
4. Jag måste äta choklad när jag har mens.
5. Jag blir glad när folk i min omgivning är glada.
6. Jag är snällare än vad jag ser ut att vara.
7. Jag vill ha gröna ögon.
8. Jag kan inte leva utan min mobil, alltid med mig!
9. Jag har svårt med att förlåta och glömma folk.
10. Varje gång jag klär på mig tänker jag alltid: oooohneej, jag behöver nya kläder!
11. Jag tycker att jag har tjocka ben.
12. Jag är mörkrädd.
13. Jag kommer gå ut skolan med 95:orna. (är 94a)
14. Jag har jätte svårt att ta emot saker av folk
15. Jag har världens sämsta tålamod.
16. Jag vill alltid få folk att le/skratta i min omgvning.
17. Jag är 165 cm lång.
18. Jag verkligen älskar min mamma!
19. Jag blir lätt ledsen.
20. Jag saknar och tänker på Therese hela tiden!


Kommentarer
Postat av: KARIN ♡ - we are born unique but die as copies

sv: åh, tack så mycket! :)

2011-08-08 @ 17:46:03
URL: http://karinternemo.blogg.se/
Postat av: agnes

Hej fin blogg!<3

2011-08-09 @ 00:20:39
URL: http://fotaagnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0