Åååhh.. ska man vara glad eller ?

Hejhej ;*


Gick upp vid 10 och såg att mami hade börjat laga mat till ikväll? haha, jag trodde att klockan var mycket eftersom hon hade börjat laga lite menmen, tycker att det var bra att hon började så tidigt ändå för att annars skulle vi nog inte hinna! Hon har lagat mycket, bilder kommer sen osv. Ska fixa oss o så snart.

åååhh, jag är ledsen och glad ändå.. Nytt år o allt.. Tänker på 2009, 2010, 2011 och nu 2012.. Utan min älskade vän Therese, kommer bli galen och gråta som aldrig förr när klockan blir 00:00 som jag gjorde 2010 & 2011 :(.. 

 
 Aja, gott nytt år people!


Kommentarer
Postat av: Daniella

SVAR: Tack så mycket :D Allt bra? :)

2011-12-31 @ 17:53:56
URL: http://daniellaevelina.blogg.se/
Postat av: ttheresebjörkman, :)

svar;

visst är han?

tyvärr var vi tvungna att avliva honom :(

2011-12-31 @ 22:40:58
URL: http://ttheresebjorkman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0