Första skol dagen efter praktiken !

Hellu :)

Gick upp 7, fixade mig och gick till bussen :) Väntade på Gabriella utanför skolan efter det gick vi upp och träffade alla saknade i klassen, kramade sönder dom XD Haha, hade två matte lektioner efter praktiken ? Det gick åt skogen kan jag säga, pluggade inte.. Tur som var så missa jag typ halva lektionen för att jag gick till tandläkaren, det gick jätte bra om någon nu undrar (a) ! Hade svenska efter båda matte lektionerna, vi pratade om praktiken mest o så fick vi sluta tidigare. Istället för att sluta 15:00 fick vi sluta halv 15 :) 

Eehh jo, juste.. Pappa gick till team sportia och bytte färg på mina converse till svart, haha..  LOVE !

Men kom hem vid 15, åt lite och satte mig här :( är inne på fb nu och lyssnar på musik, puuussss ;*  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0