Alla tjejer som åker bussen 567:an går till ungdomsmottagningen i norrtan...

Hellu ;*

Igår åkte jag och Malin in till stan kl 10, trallade runt där, köpte lite och tjockade oss - muums! Vi som sa att vi skulle börja träna??.. Haha.. Men vi åkte hem runt 3 och var dö trötta!! Efter att vi kom hem så gick vi ut och sprang.. Åååhh, vad tror ni hände?! Jo, jag hörde någon ropa på oss och eftersom vi båda heter Malin så kolla båda bak haha, men när jag skulle kolla bak så ramlade jag! HAHAH, jag fick jätte ont i roomphaaannn!! THAT'S ME... Pinsamt......

Men idag ska jag bara vara hemma o vara en tråkig människa.. Jag har ont i halsen, låter som en kille o jätte trött är jag.. Lägger ut bilder på kläderna som jag köpte igår snart (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0