Äntligen

Hellu ;*

Ååhh, jag har inte orkat blogga, inte orkat göra något asså. Mamma och pappa höll på o i klassen vare några kompisar som typ inte ville gå kvar för att dom kände sig utanför osv. Så men nu har vi pratat ut med alla, blev ju lite så att några skrek på varann och grät men iaf är allt bra nu.. Äntligen!! 

Vi hade matte första lektionen, sen psykologi, men vi gjorde typ inget på båda lektionen eftersom  vi pratade om allt som hänt och efter det kom en kille från the non smoking generation och pratade om smoking hah ;)  Men efter det så slutade vi, vid 1 SKÖNT :) Jag gick till busstation med Erica och vi skulle åka hem, men sen ringde  min älskade madre mig och sa att Åhléns hade halva rea priset typ så gick dit och köpte trojan som jag ville ha. Ville ha tröjan i blå/vit, men fanns inte :( så fick bli en beige/vit, jätte fin är den tycker jag! Visar bild snart :)
Men jag ska kolla fb o så nu, puss ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0