Pluggish

Halloj ;*

Gick upp 7, fixade mig och åt frukost efter det gick jag till bussen för att åka till skolan. Haha, jag är så lat! Tar typ 20 min att gå till skolan för mig, men jag åker buss... Skol dagen har varit kuligt, hade svenska, engelska, matte och psykologi ouuff, jag har aldrig skrattat så mycket som idag! Två killar kom till skolan för att fixa något och Erica tyckte att en av dom va snygg. Hon skrev sitt nr, att han skulle ringa henne på ett lapp och gav lappet till Amanda och Amanda gav den till killen. Hon ba, ''Den här är till han med svart hår.'' HAHAH! Några min senare messar killen, ''Hej, vem äre som vill att jag ska ringa? / killen med svart hår'' HAHAH, jag dog.. Ramlade nästan av stolen!! Men vi slutade 2 och då gick jag ner till busstation med Josefin, Liisa och Gabriella. Jag och Gabriella gick till stan och kollade på något som hon ville ha, men vi hittade icke.. Kom hem runt 4, åt mat och pluggade lite och nu sitter jag här och typ döööör Har så mycket att göra, ska svara på kommentarer och sen plugga och plugga........ Äntligen fredag imon!!!!
Puss ;*


Kommentarer
Postat av: Molly Bergström, UPPSALA

Okej ;D jag svarar också på komentarer :D

2012-01-12 @ 19:03:02
URL: http://mooollys.blogg.se/
Postat av: Lottaa*

- ööh, jag gillar inte att klippa mej så gör inte dä ofta å typ jao, men har inte sparat så länge ändå :)

2012-01-12 @ 20:17:29
URL: http://lottaaandersson.blogg.se/
Postat av: - Sara

SVAR: haha ;D

tack, detsamma :D!

2012-01-12 @ 21:03:13
URL: http://sarabackman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0