Chockad chey

Hellu ;*


Asså vet inte vad som händer med mig, kan inte sova längre. När jag somnar så vaknar jag igen haha, säkert bara för praktiken. Jag är såå stressad!!!!

Men gick ut idag med mumo lillebror. Vi letade efter praktik platsen haha, frågade alla, ingen visste typ och sen såg vi någon som jobbade där jag skulle praktisera!! F*n, vad glad jag blev då! Hon förklarade om vart praktiken ligger osv, jätte gullig tjej!! Haha efter det gick vi till willy:s och handlade, satt utanför med lillebror i vagnen och såg en kille som jag pratade med o så förut haha, han kollade på mig sen ba, ''Hej :) !'' Jag blev så chockad när jag såg honom, haha!

Jaooppp, kom hem nyss. Sitter här o lyssnar på musik, ska snart lägga ut dagensoutfit :) Puss ;*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0