Praktik dag 11, min lillebror går ut och vi vet aldrig vart han ska..

Hej :)

Praktik 07:30 till 17:00. Gick bra, eftersom det är typ andra veckan nu så kommer jag få göra nästan allt som min handledare gör.. Lite äckligt faktikst, kommer inte klara av allt, menmen... När jag kom hem så åt jag lite och kollade tv :)

Min lillebror va ute med sina kompisar, sen vid kl 18-19 så ringer mamma till honom. Han svarar inte, vi ringer och ringer.. Sen ser vi hans mobil hemma då går mamma ut för att leta efter honom, vi blev jätte rädda. För att där vi bor har polisen hittat två mördade människor. Jag sa till pappa att vi skulle ringa till polisen, men han ville inte asså min lillebror brukar alltid gå hit & dit utan att säga  till och sen kommer han hem, men idag kom han inte.. Men sen vid 19:40+ kom han hem helt själv och då var pappa och mamma ute o letade efter honom, så jag ringde dom och sa att han hade kommit hem. Shit asså, va rädda vi blev :( Det är inte första gången han gör sånt.. 

Men ah, är fortfarande chockad asså gud..
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0