Praktik dag 2

Hellu ;*

Gick upp vid halv 6 fixade mig, åt frukost och gick till praktiken :) Guud, vad tiden går fort!! Kän nästan som att jag bara går dit för att säga hej och sen ba hejdå och hem typ haha, kuligt..

Men ja, eftersom det är hemtjänst så åkte vi hem till några (kommer ej ihåg hur många), kanske 10. Dom äldre är så gulliga haha, en dam ville kalla mig för - fina flickan och det fick hon, sweetie !! Jag och min handledare Malin gick ut med en dam och handlade haha, det gick så bra så.

Kom hem vid 5 :) åt mat efter det prinssestårta med lillebror och nu sitter jag här o kollar fb :)


Åhh, gud imon är jag ledig. Jag ska sooovvvaaa länge då!!!! Puss på er ;*

Mums!

Lillebrors haha, han skulle äta med gaffel och det är prinsessan Vicktorias tårta sa han!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0