Praktik dag 24

Hejj :)
 
Någon kommenterade om att jag inte är bra på att berätta om vad jag gör på praktiken så här har du, berättar om allt jag gjort på praktiken idag!

Praktik idag kl 13:00 till 17:00. Kl 13 hade dom möte så jag fick också vara med för att jag ''ville'' typ. Dom pratade om deras shemma osv. Haha, det gick inte så bra för dom tror jag.. Vi fick kladdis, kokosbollar och kaffe - mums !  Efter mötet åkte jag, min handledare och jobbade. Vi åkte bara till två :) Lagade mat och hjälpte dom med att gå på toa typ, haha!  Men mer gjorde jag inte på praktiken idag :)


När jag slutade så åkte jag och mamma till BVC (?) typ för att jag skulle vaccinera mig mot livmoderhalscancer, jätte läskigt men det gick bra. Det är tre sprutor totalt, så två kvar.  Efter sprutan så vare bara hem och äta mat och nu sitter jag här och lyssnar på musik :) Puuussss
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0