Praktik dag 8

Heejjjj ;*


Praktik idag kl 07:30 till 15:00. Lovade mig själv att jag inte skulle prata om praktiken såhär. Menmen, asså jag och min handledare gick till någon äcklig gubbe. Luktade rök, kiss, dricka hemma hos honom. Jag trodde att jag skulle dö, fick så ont i magen och huvudet. Herregud, hur kan människan leva där?! Tur att vi bara frågade hur han mådde o så.. Gudgud...  

Ahmen, när jag slutade så såg jag min madre o min lillebror utanför ica. Vi gick in ditt, handlade lite och sen åkte vi hem.  När vi kom hem så åt vi mat, kollade tv med lillebror lite o satt mig här nu :) Hur trött som helst ändå så har jag inte gjort så mycket, kanske för att jag jobbade helg.. Buhu!!! 

Imorgon börjar jag 07:30 och slutar 12:30, hur skönt som helst. Vet ej vad jag ska göra då, kanske vara ute lite. Men ska kolla facebook nu, puss ;*

Bild: google. Bilden passar inlägget lite ändå, hahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0