Jag ska bli pappa

Jag har inte bloggat för att jag orkar verkligen inte, magen står i vägen hela tiden.. haha ! Men älskling kom hem igår kväll :) ! Så glad jag är, va jätte orolig och kunde inte sova :(... Jätte jobbigt! ursch, ingen ska behöva gå igenom ngt sånt ju :)
 
 
**Jag duschade oså och när jag duschat så hör jag älskling lyssna på en låt som heter ''jag ska bli pappa''  och jag frågade vad lyssnar du på ? haha, han ba kom och lyssna ! båda vi fick tårar ögonen, haha ! jag kunde inte sluta le ! Så fin låt :) ! 
 
Längtar efter att få se mitt barn ! Drömde om honom igår ! Han var så fin och liten ! Blåa ögon, blond hår, och var en jätte snäll bebis, jag sa i drömmen till älskling ''har du märkt något ? han har inte gråtit på länge, han verkar vara mätt & nöjd'' haha, tänk om han kommer se ut och vara så snäll, vi får se om två veckor ! Dom här två veckorna känns som två år :(  **
 
Här är låten iallefall -
 

Kommentarer
Postat av: Josefin & Julia ♥

Precis börjat blogga om på nytt med en ny vän. Ester fick inte ha en blogg längre...
Så kika gärna in Josefin's & min blogg!
Kraaam ♥

2012-11-10 @ 13:48:38
URL: http://bestpage.blogg.se
Postat av: Anonym

Va fin låt :)

Svar: ah, visst :)
Malin

2012-11-11 @ 17:34:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0