Ensam är stark

Jag trodde aldrig jag skulle känna såhär, att jag skulle vara så glad över min pojke, att jag skulle längta så mycket satt jag tänkte på allt nästan hela tiden, att jag pratade om det osv. Men det är jag verkligen nu, jag är överlycklig. Vi kommer få det bäst även fast allt inte är så bra nu, allt kommer bli så bra sen när du är här med oss ingen tvekan. Min familj är dom bästa som finns, Williams farmor och farfar och mina vänner är desamma. Hade aldrig klarat det här om det inte vore för dom, dom har hjälpt till så mycket och ni med då. Ni som inte känner mig och skriver helt underbara saker, ni är lika bra ni med!

En sak som jag undrar är varför ska dom som inte vet någonting lägga sig i och klaga på allt ? Varför ska dom försöka trycka ner mig ? Jag bryr mig egentligen inte, men jag är en sån som måste tjaffsa emot och bevisa att jag har rätt. Jag vet ju själv hur allt ligger till och då måste jag bevisa det för dom som klagar och gnäller på mig. 

Det är ju inte mitt fel, inte hans pappas fel heller att vi bråkade.. Allt var bra mellan oss.. Vi bråkade för att det var några som höll på ): Och ni behöver ju inte klaga på mig, skicka sms till mig och säga att allt är mitt fel när jag inte gjort ngt..  
 
 
 Bara för att vi gjorde slut så behöver ni inte gå runt och skaffa falska rykten osv..  att William inte kommer ha sin pappa där, han kommer hjälpa till med så mycket han kan ! William kommer få ha det bra, han kommer ha sin pappa där , han kommer ha sin pappas familj där och min familj!!!!  så gå inte och skaffa falska rykten, snälla! 
 
 Ni får klaga hur mycket ni vill, jag tänker inte sluta bevisa motsatsen. Jag kommer göra allt jag kan för William - ALLT !
 
Han suger på tummen <3 Älskar dig, och längtar efter dig <3    
  

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag håller med dig helt! jag känner inte dig men jag tror på dig! du kommer klara de jätte bra :) jag vet själv, jag har stått där du står nu! och jag kan inte mer än att säga att det är helt underbart! att veta att man har ett liv inom sig, är nog den underbaraste känslan! och längtan man har efter barnet när det är nära, man vill bara ha den på en gång!

jag vill bara säga lycka till, du kommer säkert bli en bra mamma:'')

Svar: Det är verkligen h-e-l-t underbart och den underbaraste känslan ! Och ja, man längtar ihjäl sig! Tack ! :)
Malin

2012-09-02 @ 12:25:21
Postat av: Linda

ååh! det är så underbart att du vågar stå upp för dina val och att du är stark! lycka till med allt !

Svar: Tack så mycket !
Malin

2012-09-02 @ 12:28:28
Postat av: Aili

Fint inlägg! :)

2012-09-02 @ 13:56:47
URL: http://ailicherp.blogspot.se
Postat av: Ina♥

Aw :') gullig han är !

Men usch :( stackars dig att det blev slut mellan er, men jag kan förstå att Williams pappa inte alls kommer att lämna honom! Bullshit! Det går inte att lämna sitt barn sådär, åt helvete med det! Och falska rykten.. Åh ända sedan 6an har jag haft falska rykten mot mig :/ det blev bättre sen kom falska rykten om Jenny, mig, Marcus och Felicia (asså mamma, pappa, barn och jag) och usch.. Samma där som med dig. Hatar sådant :( jag förstår dig!<3

2012-09-02 @ 16:22:41
URL: http://knaset.blogg.se
Postat av: ronja

sv: Usch så jobbigt :(

2012-09-02 @ 16:26:26
URL: http://tjurens.blogg.se
Postat av: selma

tack desamma!
lycka till med ditt lilla barn ! :)

2012-09-02 @ 18:39:25
URL: http://www.sellmaanetzell.blogg.se
Postat av: eallo - mode, träning&hälsa

oj är du bara 17?? :o vad säger dina föräldrar om det? :) Mina föräldrar hade nog tvingat mig att göra abort fast visserligen är jag bara 15, 16 i november :) men ändå :) åååååh haha asså jag vill med ha barn ;o hoppas allt är bra! Du är stark du, kämpa på!

2012-09-02 @ 21:10:20
URL: http://eallo.bloggplatsen.se
Postat av: eallo - mode, träning&hälsa

HEHE okeyy :)varsegod! :D

2012-09-03 @ 09:36:23
URL: http://eallo.bloggplatsen.se
Postat av: sommarblom.blogg.se

sv: Ja, visst är hon :D

2012-09-03 @ 11:39:18
URL: http://sommarblom.blogg.se/
Postat av: FlizanLizan

sv: hehe okej, jag lyssnar på musik :)
tack :D

2012-09-03 @ 16:50:47
URL: http://flizanlizan.blogg.se
Postat av: FlizanLizan

sv: hehe okej, jag lyssnar på musik :)
tack :D

2012-09-03 @ 16:50:47
URL: http://flizanlizan.blogg.se
Postat av: Ina♥

Jag förstår verkligen. Jag tror inte Jonathan skulle lämna William och dig :)

Nej, precis. Jag har slutat bry mig om vad folk tycker och tänker om mig ;) jag är den jag är. Antinge får de gilla läget eller inte umgås med mig bara ;)<3

2012-09-03 @ 17:35:34
URL: http://knaset.blogg.se
Postat av: Anonym

OMG FÖRLÅT MALIN, VISSTE INTE ATT NI HADE GJORT SLUT :( OM JAG VISSTE SÅ SKULLE JAG INTE HA SAGT ''VARFÖR SITTER NI INTE BREDVID VARANDRA'' FÖRLÅT, MÅR RIKTIGT ILLA NU :( FÖRLÅT !!!! ÄLSKAR DIG OCH DU ÄR STARK DU KLARAR DET HÄR <3 !!!!!

Svar: hahaha, andas!!! gör inget :) ! älskar dig med <3
Malin

2012-09-03 @ 18:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0