It's over baby..

Allt är upp och ner, vet varken ut eller in.. 
 
 
Allt blev hundra gånger jobbigare nu, känner mig så ensam när jag vet att jag har så många som bryr sig. Känns nu som att jag mot hela världen, men vi två klarar oss utan din hjälp!  Jag ska inte försöka mer det där med dig, jag orkar inte längre! Allt jag gör blir bara fel.. OCH det ända du gör är att göra mig ledsen, true love halsbandet? Nä! Fattar inte hur du kan göra så mot mig när jag är gravid, vet du inte hur jobbigt det är ? Man blir så känslig. Det räcker med att dom andra runt om mig håller på.  Du kan glömma oss, vi två...
 
William kommer få ha det bättre när vi inte är nära varandra.. 

Mamma älskar dig,
pluttis! Jag kommer göra allt jag kan för dig, vill ha dig här NUNU - allt skulle vara mycket bättre då 

Btw.. kommer han vara sne eller ? hahah, min mage är typ alltid sne..


Kommentarer
Postat av: Malin

hahahah, asså Malin !!! du är för rolig, han ligger väl åt någo håll eller flyttar på sig (?) :D

älskar dig mycket, mycket och kommer aldrig lämna dig, min fina ! <3

Svar: höhöhöhööälskarey me, finis <3
Malin

2012-09-05 @ 20:13:55
Postat av: FlizanLizan

sv: jaha okej, helt okej :P

2012-09-05 @ 22:04:00
URL: http://flizanlizan.blogg.se
Postat av: Anonym

aw, va fin mage !

Svar: tack !
Malin

2012-09-06 @ 07:50:53
Postat av: Alice

varför gjorde han så mot dig igår i skolan ? :o
jag tror att han inte kommer va så när William kommer till världen, för att jonte är inte sån kille.. allt är bara för mycket för honom säkert för dig också och ni är så unga..
men ni båda är sjukt starka, ni klarar det här fin och tro mig, ni kommer bli tsm när lillen kommer till världen :)

Svar: Tycker att du kan fråga honom ?.. okejokej, tack :) !!
Malin

2012-09-06 @ 07:53:36
Postat av: sommarblom.blogg.se

sv: Hehe förstår de:)

2012-09-06 @ 11:30:06
URL: http://sommarblom.blogg.se/
Postat av: sommarblom.blogg.se

Är det barnets pappa du skriver om? :/

2012-09-06 @ 11:31:08
URL: http://sommarblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0